Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T18:05:11+01:00
150m-ogrodzenie czyli tak jakby obwod prostokata
x-szerokosc dzialki
1,5x-dlugosc dzialki

2*x+2*1,5x=150
2x+3x=150
5x=150 /:5
x=30[m]-szerokosc dzialki

1,5x=1,5*30m=45m-dlugosc dzialki

Dzialka ta ma wymiary 30m i 45m ;))
2010-02-16T18:06:54+01:00
X - szerokosc |30m
1,5x - długosc |1,5*30=45m

1,5x*2+2*x=150
3x+2x=150
5x=150 /:5
x=30

Odp. wymiary tej siatki to 30x45 m.