Mam prośbę przetłumaczcie mi ten tekst tylko dokładnie błagam ;)

1 Mój ulubiony przedmiot to Wf ..
Na Wf gramy w koszkówkę , siatkówkę , i piłkę nożną...
Zawsze wykonujemy gimnastyke(albo gimnastykujemy się)
Lub
2
Ja lubię lekcje Wf ...
Na Wf gramy w koszkówkę , siatkówkę , i piłkę nożną...
Zawsze wykonujemy gimnastyke(albo gimnastykujemy się)


Pilne

2

Odpowiedzi

2010-02-16T18:06:54+01:00
Na angielski?

My favorite subject is PE. (to wf po ang :P)
At PE playing on basketball, volleyball, and football.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T18:13:02+01:00
Mein beliebt schulischer Gegenstand dieses Sport.
Auf dem Sport spiele in dem Basketball , einen Volleyball , und einen Fußball.
Wir immer turnen.