Odpowiedzi

2010-02-16T18:07:16+01:00
Broń strzelecka , artyleria , wozy bojowe , samoloty , okręty ,
2010-02-16T18:11:56+01:00
Bronie II wojny światowej:
Karabiny Mosin-Nagant
Tokarev - SVT38, SVT40
Karabin Typ 38
Karabiner 98k i Gewehr 98
Pojazdy 10 BKP
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T18:45:08+01:00
Karabiny Mosin-Nagant
Tokarev - SVT38, SVT40
Karabin Typ 38
Karabiner 98k i Gewehr 98
Pojazdy 10 BKP
9mm P-38 Walther
9mm MP-40
7,92 mm G-41,G-43
120mm Moździerz gwintowy
chcesz więcej?wejdz na stronę
http://www.jurek.com.pl/bron2ws/index2.php?kraj=pl&rodzaj=art