Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T20:09:23+01:00
A)4√2
b)x²=5²+10²
x²=125
x=√125
x=5√5
c)x²=10²+6²
x²=136
x=2√34
1 5 1
2010-02-16T20:15:20+01:00
1.przekątna kwadratu a pierwiastek z dwoch
czyli 2 pierwieastek a pod nim 2 (2 pierwsiastka z dwoch)
2. a=5 b=10
d= a do kwadratu +b do kwadratu pod pierwiastkiem
d= 25+100 pod pierwiastkiem
= w przyblizeniu 11
3.
obliczamy twierdzeniem pitagorasa
a=bok
10 (do kw.) + 6(do kw.)= a(do kw.)
100+ 36 = a(kw)
a= pierwiastek ze 136