Odpowiedzi

2010-02-16T18:04:46+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T18:06:31+01:00
Długość dnia polarnego jest zróżnicowana, od 24 godzin na terenach położonych na szerokościach geograficznych wyznaczających koła podbiegunowe do 6 miesięcy na samych biegunach.

Noc polarna - występujące w strefach polarnych zjawisko, kiedy Słońce przebywa pod horyzontem ponad 24 h (Może trwać nawet 6 miesięcy).
24 4 24