W klasie liczącej 20 osób każdy zebrał średnio 3,2kg puszek. Ile puszek zebrała łącznie cała klasa?


Przed ostatnim meczem Daniel miał następujące rezultaty strzelonych goli: 2,3,4,5,6. Ile goli strzelił w ostatnim meczu, jeśli jego średnia się nie zmieniła?


PS. Proszę o dokładne wytłumaczenie..

3

Odpowiedzi

2010-02-16T18:07:22+01:00
W tym pierwszym z puszkami bedzie tak:
3.2 kg * 20 = 64 kg
odp: cała klasa zebrała łącznie 64 kg puszek.

7 goli strzelił pownieważ jego średnia sie nie zmieniła wiec idzie o jedno do góry
2010-02-16T18:07:34+01:00
Dwadzieścia osób po 3,2kg puszek
20*3,2=64

2+3+4+5+6=20 20/5=4
20+4=24 24/6=4

żeby wyszła średnia 4 bramki musiał strzelić kolejne 4 gole
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T18:08:22+01:00
1.20*3.2kg=64kg.


2.2+3+4+5+6=20
średnia arytmetyczna czyli 20/5=4

dostał potem 4 poniewa.20+4=24/6=4

średnia jest taka sama.