Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T18:16:24+01:00
D- przekatna sześcianu
d=a√3

6√6=a√3 /x √3
18√2 = 3a /÷3
6√2=a

Objetość:

V=(6√2)³
V≈611
14 2 14
ch&&&uj ci do du&&&py stara kur**wo kocham zycie
2010-02-16T23:59:44+01:00
D=6 pierwiastkow z 6
d=a pierwiatkow z 3
V=a3
6 pierwiastkow z 6= a pierwiastkow z 3
a=6 pierwiatskow z 2
V=(6 pierwiastkow z 2)3
V=216*2 pieriwastki z 2
V=432 pierwiastki z 2

Liczę na naaj :)
215 4 215