Odpowiedzi

2009-10-13T16:17:08+02:00
Dla mnie autorytetem jest ( pisze przykładowo) Donald Tusk . Jest to premier IV Rzeczospolitej Polskiej i lider partii o nazwie Platforma Obywatelska. Jest on moim autorytetem, ponieważ dba o dobro naszego państwa- co jest najważniesze. Konsultuje swoje decyzje i wybiera najlepsze rozwiązania. Polscy są mu bardzo wdzięczni za to co zrobił dla Polski np...............
30 2 30
2009-10-13T17:33:03+02:00
Dla mnie współczesnym prometeuszem jest jerzy owsiak.urodził się 6 października 1953 roku w Gdańsku. jest on założycielem wielkiej orkiestry św. pomocy. w młodości jak sam przyznaje należał do grupy mazowieckich hippisów, zapatrzonych w swoich "amerykańskich braci" i właśnie z tamtych fascynacji i legendy festiwalu Woodstock 1969 wyrósł jego Przystanek Woodstock.ma bardzo dobry kontakt z młodzieżą.dziennikarz radjowy i telewizyjny. pracował najpierw w rmf fm, a następnie w tvp by ponownie wrócić do radia. na antenie radia wawa prowadził Dźwiękoszczelny Magazyn Jurka Owsiaka. dziś prowadzi ten sam program na antenie eska rock. jerzy owsiak zawsze chętnie pomaga. będzie przykładem przez wiele lat i pokoleń.
28 4 28
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-13T17:53:56+02:00
Za współczesnego Prometeusza uważam Marka Kotańskiego.Swą postawą oraz czynami jakie dokonał mogę z całą świadomością nazwać go moim autorytetem!Poświęcał się dla ludzi cierpiących jak i potrzebujących.Robił te wspaniałe czyny bezinteresownie dla dobra ludzi tak jak Prometeusz. Kotański nie jednokrotnie dziełał wbrew innym ludziom ,by móc pomóc tym potrzebującym .Opiekował się chorymi ,sam narażając swe życie.Kochał i troszczył się o ludzi .Jego odwaga i poświęcenie jest wielkim dziełem!Jest dla mnie wzorem do nasladowania.... .może trochę pomogłam!!pozdrawiam
35 4 35