Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T18:11:04+01:00
Stopa- das Fuß
noga- das Bein
kolano- Knie
tyłek- Tonne
plecy- zurück
łokieć- Ellenbogen
dłoń- hand
palec- Bauch
brzuch- Zehe
szyja- Hals

der - ten das- to die- ta i najpierw po polsku jak pasje i na niemeicki xd
2010-02-16T18:15:17+01:00
Zehe -palec u nogi
Fuß -stopa
NOGA
1. HACHSE
2. FUß
3. BEIN
kolano-Knie
tyłek-Tonne
plecy-zurück
1. RÜCKEN
łokieć-Ellenbogen
dłoń-Hand
palec-Finger
brzuch- 1. BAUCH
2. LEIB
3. ABDOMEN
szyja--Hals
2010-02-16T18:18:54+01:00
Der - ten
das- to
die- ta

stopa- das Fuß
noga- das Bein
kolano- Knie
tyłek- Tonne
plecy- zurück
łokieć- Ellenbogen
dłoń- hand
palec- Bauch
brzuch- Zehe
szyja- Hals