Odpowiedzi

2010-02-16T18:12:39+01:00
- więcej CO2 (spaliny itp)
- zmiana klimatu
- dziura ozonowa
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T18:14:05+01:00
Naczne nasilenie efektu cieplarnianego, co spowodowane jest zwiększoną koncentracją gazów, uniemożliwiających wypromieniowywanie gromadzonego na Ziemi ciepła. Kolejna z przyczyn to zmiana albedo, czyli współczynnika odbijania światła słonecznego; to zjawisko jest skutkiem zmniejszania się obszarów leśnych, głównie w wyniku ich karczowania i wypalania przez człowieka gałęzi i różnych drzew