Odpowiedzi

2010-02-16T18:19:21+01:00
Opowiadanie jest to utwór gdzie historia jest jest tylko opisana. i aby zrozumieć to opowiadanie trzeba czytać ze zrozumieniem, aby nasz wyobraźnia zadziałała odpowiednio do hisotori opowiadanej w książce. A film to jest gatunek gdzie możemy zobaczyć wszystko na żywo. Nasza wyobraźnia nie musi dobrze pracować.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T18:20:51+01:00
Film jest to utwór audiowizualny, składający się ze scen, które z kolei składają się z jednego lub więcej (do kilkudziesięciu) ujęć., natomiast opowiadanie jest to krótki utwór epicki o prostej akcji, niewielkich rozmiarach, jednowątkowej fabule, pisany prozą.