Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T18:16:23+01:00
Dlatego, że wolfram ma dużą temperaturę topienia i nie przepala się.
1 1 1
2010-02-16T18:17:13+01:00
Poniewaz wolfram na najwyzsza temperature topniania.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T18:19:20+01:00
Ponieważ wolfram jest stosunkowo tanim metalem który ma bardzo wysoka temperaturę topnienia (3421*C)więc żarówki nie przepalają się za często. gdyby żarnik byl zbudowany np. z miedzi, już po chwili by się stopił i żarówka przestała by świecić