CO to znaczy po polsku?
-Wie heisen die Wochentag?
-der Fernsehfan
-Bist du ein Fernsehfan?
-berichten
-Berichte uber die Umfrage.
-"Wer wird Milionar" ist eine Quizshow.
-Zur Kontrolle: Hor zu.
-die Uhrzeit
-offiziell
-beginnen
-zeigen
-die Zeit
-Na,...
-ab und zu
-zunachst
-dann
-die Butter
-die Klassenarbeit
-also
-da

Pliss pomóżcie!!! Mam to na jutro!!! Liczę na was!!! Do 30min. daje najj:)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T18:55:09+01:00
- Wie heißen die Wochentag? [jak nazywają się dni tygodnia]
- der Fernsehfan [wielbiciel/fan telewizji]
- Bist du ein Fernsehfan? [czy ty jesteś wielbicielem/fanem telewizji]
- berichten [relacjonować]
- Berichte über die Umfrage [sprawozdanie z ankiety]
- "Wer wird Milizionär" ist eine Quizshow. ["kto zostanie milionerem" - jest programem Quizowym]
- Zur Kontrolle: Hör zu. [dla kontroli: słuchaj uważnie]
- die Uhrzeit [godzina/ czas]
- offiziell [oficjalnie]
- beginnen [zaczynać]
- zeigen [pokazywać]
- die Zeit [czas]
- Na,... [no, to....]
- ab und zu [od czasu do czasu]
- zunächst [następnie]
- dann [potem/ później]
- die Butter [masło]
- die Klassenarbeit [sprawdzian]
- also [no więc]
- da [tam]


Mam nadzieję że pomogłam,
Pozdrawiam ;)
1 5 1
2010-02-16T19:34:31+01:00
-jak nazywają się dni tygodnia
-fan telewizji
-czy jesteś fanem telewizji?
-relacjonować
-sprawozdanie z ankiety
-"Kto zostanie milionerem",jest programem Quizowym
-dla kontroli:słuchaj uważnie
-czas/godziny
-oficialnie
-zaczynać
-pokazywać
-czas
-no
od czasu do czasu
-następnie
-potem
-masło
-sprawdzian
-no więc
-tam.
1 1 1