Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T18:17:15+01:00
Ponieważ został on pierwszym królem Polski i za jego panowania w roku 1000 odbył się zjazd Gnieżnieński który wniósł znaczące zmiany na przyszłość polski w kolejnych latach
54 3 54
2010-02-16T18:27:27+01:00
- prowadził bardzo aktywną politykę zagraniczną.
- uniezależnił kościół w Polsce od zwierzchnictwa cesarza niemieckiego.
- stworzył system dochodów skarbu państwa.
- bił monetę
- organizował targi
- zakładał wsie
- utworzył państwo powiększone terytorialnie
- był bardzo zorganizowany
- utworzył słynny zjazd gnieźnieski który bardzo wzmocnił kraj.

No więc uważam, że Boleslaw Chrobry zasługuje na miano największego z wladców. Poniewaz dbał o obywateli i o państwo. Nie bał się Niemców i wiedział że uniezależnienie Polaków od tego kraju wzmocni jej siłę co dało pozytywne skutki dla naszego kraju. Ponadto był jednym z najbardziej zorganizowanych władców co bardzo pomagało w dobrym sprawowaniu wladzy.
121 4 121
To jest najlepsza odpowiedź
Komentarz został usunięty