Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T18:34:32+01:00
Budząc się pewnego dnia rano zobaczyłem za oknem samochód który mówił do mnie. Pełen zdziwienia ubrałem się i zszedłem na Dwór. Gdy go lepiej zobaczyłem,odradzu rzucił mi się w oczy jego kolor... Był tak czerwony aż mnie raził ten kolor... Podłuższej rozmowie postanowiłem wyruszyć z nim na przejażdke po jego krainie...
2010-02-16T18:42:37+01:00
A to było tak: Kończyłam wtedy 10 lat kiedy dostałam prezent więc szybko go odpakowałam okazało się że to czarodziejska różdżka ,zaczęłam czarować ale nic z tego nie wychodziło.
Po wielu próbach znalazłam się z dala od rodziny . To był jakiś dziwny kraj ,wszystko było do góry nogami. Błąkałam się prawie godzinę żeby znaleźć jakąś żywą istotę , lecz zauważyłam jakiś dziwny chatka z piernika ,szybko pobiegłam do niego .Otworzyła mi wróżka ,która wpuściła mnie do chatki. Okazało się że to był czarodziejski świat...
1 5 1