Odpowiedzi

2009-10-13T16:22:39+02:00
Podam ci tylko @ sposoby zabezpieczeń
1powlekanie farbą olejną
2powlekanie wodo odpornym lakierem

;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-13T16:24:07+02:00
Przedmioty można zabezpieczać przed korozją poprzez:
- powlekanie metalami,
- pokrywanie lakierem,
- malowanie farbami,
-pokrywanie tworzywem sztucznym.

Zniszczenia poprzez korozje:
- załamania mostów,
- problemy samolotów,
- tonięcie statków itp.
2009-10-13T16:26:30+02:00
1. Korozja elektromechaniczna
2. Korozja chemiczna
3. Korozja lokalna
4. Korozja ogólna
5. Korozja z depolaryzacją wodorową
6. Korozja z depolaryzacją tlenową
7. Korozja atmosferyczna
8. Korozja galwaniczna
9. Korozja cierna
10. Korozja kwasowa.

Ochrona:
Metalizowanie - wytwarzanie powłok metalowych na elementach metalowych lub niemetalowych.

Metalizowanie natryskowe
Metalizowanie próżniowe
Metalizowanie kontaktowe

Natryskiwanie - proces powlekania powierzchni różnych elementów, polegający na rozpyleniu drobnych cząstek materiałów powłokowych.

Natryskiwanie płomieniowe
Natryskiwanie bezpłomieniowe
Natryskiwanie elektrostatyczne

Platerowanie - nakładanie powłok metalowych przez dociśnięcie ich do metalu podłoża w podwyższonej temperaturze.

Fosforanowanie
Aluminiowanie