Odpowiedzi

2010-02-16T19:14:34+01:00
Dawid pochodził z Betlejem był synem Jassego żył w latach 1010- 970 przed Chrystusem. Jako młody pasterz został wybrany z pośród swoich ośmiu starszych braci i namaszczony na króla. Namaścił go prorok Samuel w tajemnicy.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T20:23:41+01:00
Dawid (ur. ok. 1040 p.n.e. – zm. ok. 970 p.n.e.) – postać biblijna, król Izraela od ok. 1010 p.n.e., poeta. Najmłodszy syn Jessego z Betlejem, ojciec Salomona. Ojciec rodu Dawidytów.