Plis...pomóżcie musze to rozwiązać a nie moge sobie policzyć :D z góry wielki dzięki
:
dzis jest: 13październik 2009 wtorek
miesiąc temu:_________<--dzień______<-miesiąc___<-rok___<--dzień tygodnia
za 2 miesiące będzie:_____<----dzięń______<miesiąc___<--rok____<-- -II-

3

Odpowiedzi

2009-10-13T16:19:33+02:00
Napisze po kolei jedno pod drugim co ma być w "dziurach":
13
wrzesień
2009
niedziela
13
grudzień
2009
niedziela
2009-10-13T16:20:08+02:00
Miesiąc temu 13 wrzesnia 2009r niedziela
za 2 msc 13grudzien 2009 niedziela
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-13T16:22:43+02:00
Dzis jest: 13październik 2009 wtorek
miesiąc temu:_13________<--dzień___wrzesień___<-miesiąc_2009__<-rok__Niedziela_<--dzień tygodnia
za 2 miesiące będzie:_13____<----dzięń__grudzień____<miesiąc_2009__<--rok__niedziela__<-- -II-