Odpowiedzi

2010-02-16T18:25:54+01:00
Sosna-wiewiórka-Żbik
poziomka-sarna-lis
moczarka - ślimak - szczupak - człowiek
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T18:27:19+01:00
1. las
minerały ---> bakterie----> grzyby---> ślimaki----->ptak----> człowiek
2. łąka
trawa----> królik----> lis-----> pozniej padlinozercy (np. bakterie)
3. jezioro
wodorosty-----> małe rybki (kijanki)-----> płotka-----> szczupak----->człwoiek