1. W lipcowy upalny dzień w czterech miastach o godzinie 12.00 zanotowano następujące temperatury : Warczawa 27*C , Rzym 302 K, Oslo 292 K , Kair 45*C. Uszereguj miasta od ,,najciepleszego " Do ,,Najchłodniejszego "

2. Odczytaj temperature powietrza w pokoju i na zewnętrz twojego domu , WYRAŹ JE W KELWINACH .

W zad 2 Podajcie swoje temperatury ';]]]]

2

Odpowiedzi

2010-02-16T18:32:31+01:00
0c=273K

Warszawa - 27+273=300K
Rzym - 302K
Oslo - 292K
Kair - 45+273=318K
Kair-Rzym-Warszawa-Oslo


zewnątrz- -4C = 273-4=269K
wewnątrz 26C =273+26=299K
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T18:34:05+01:00
TK=273+t[⁰C]
27⁰C=273+27=300K Warszawa
302K Rzym
292K Oslo
45⁰C=273+45=318K Kair
Kair, Rzym, Warszawa, Oslo

Wewnątrz: 21⁰C=273+21=294K
Na zewnątrz: 1⁰C=273+1=274K
20 2 20