Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T18:27:19+01:00
Żarna – urządzenie do ręcznego mielenia zboża, złożone z dwóch kamieni, jednego nad drugim, z których górny jest ruchomy względem dolnego
58 4 58
bardzo dziękuujęę <3 !
2010-02-16T18:28:08+01:00
Żarna-to urządzenie do mielenia na mąkę
40 4 40
2010-02-16T18:28:52+01:00
Starodawne urządzenie do mielenia ziarna. W Polsce pojawiły się we wczesnym średniowieczu.
44 4 44