Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T18:32:04+01:00
X- długość boku kwadratu

(x+5)^2=x^2+125
x²+10x+25=x²+125
x²+10x-x²=125-25
10x=100 |:10
x=10

Odp: Bok tego kwadratu ma długość 10 cm.
7 4 7
2010-02-16T18:33:35+01:00
X - bok kwadratu
x²- pole kwadratu
x+5 - bok po zwiększeniu
x²+125 - pole po zwiększeniu

(x+5)(x+5)=x²+125
x²+5x+5x+25=x²+125
x²+25x-x²=125-25
10x=100 /:10
x=10

odp: bok tego kwadratu ma długośc 10cm.
11 4 11