Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-13T16:28:10+02:00
Bóg jest dla mnie niezmierny. Jest moim przyjacielem. Dzięki niemu mogę żyć, to od Niego mam wszystkie radości które mnie w życiu spotkały. W podzięce oddaje Mu se serce, ale co można dać istocie(bo bóg to nie człowiek) do której i tak należny wszystko. To on otwiera dla mnie bramy królestw niebieskiego a je staram się być godna/y do niego wejść.
1 5 1
2009-10-13T16:29:21+02:00
Bóg w życiu człowieka odgrywa bardzo ważną rolę, ludzie wierzą w to, że po śmierci zapewni On ludzią życie wieczne.
2009-10-13T16:29:51+02:00
Bóg w moim życiu jest dla mnie Kims baaaardzo waznym nie moge bez Boga Ojca zyc moje zycie nie mialo by zadnego sensu widzr to dzis w dzien przed swietem Milosierdzia Bozego.W ostatnim tygodniu przezywalam bardzo duze udreki duchowe i na- Milosc Boska -gdyby nie Boza Milosc nie wytrzymalabym.Przeciez bylo tak ciezko ze gdybym nie oddawala tych udrek Ojcu przez rany Chrystusowe to byloby ze mna kiepsko.
Poza tym Bog nnie jest dla mnie tylko Bogiem jest zyciem jest codziennoscia jest teraz i tu bedzie puzniej a najwiecej jest wtedy gdy jest najmniej wyczowalny.
Boze blogoslawie cie za wszystko co dajesz mi doswiadczyc niech to bedzie na twoja chwala.
1 5 1