Proszę o sprawdzenia tych paru zdań czy jest poprawnie napisane o feriach podkreślam poziom 3 klasy gimnazjum


Ich verbrachte meine Winterferien zu Hause. Zusammen mit Freunden, die wir ins Kino gegangen und für Spaziergänge. in meiner Freizeit schrieb ich Gedichte und Geschichten, die Ich mag sehr fantastisch. Denn wenn ich zur Schule ging, hatte ich keine Zeit dazu. Ich glaube, mein Winterurlaub waren erfolgreich

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T18:56:42+01:00
Tekst po tłumaczeniu



Spędziłam ferie zimowe w donu.Razem z przyjaciółmi pojechaliśmy do filmów i spacery. W wolnych chwilach pisał wiersze i opowiadania,które lubie bardzo fantastycznie.Bo kiedy poszedłem do szkoły,nie miałem na to czasu.Myślę,że moje...



Ty Dalej nie napisałeś
2010-02-16T19:39:41+01:00
CAŁE TWOJE ZADANIE JEST DO NICZEGO,PRZEPRASZAM!!!,ALE TEGO NIE DA RADY PRZETŁUMACZYĆ,I WOGÓLE NIE NA TEMAT!!!POSTARAJ SIĘ O NOWE!!!