Odpowiedzi

2010-02-16T18:34:11+01:00
A) 9 dm ³ = 9 l
3000 ml = 3 l
250 ml = 0,25 l
34 ml = 0,034 l

b) 8l= 8000 ml
9,5l = 9500 ml
4dm3= 4 l = 4000 ml
7,2dm3 = 7,2 l = 7200ml
81cm3 0,81 dm³ = 0,81 l = 810 ml
527cm3 = 5,27 dm³ = 527 ml

c) 15l = 15dm³
3,7l= 3,7 dm³
8000cm3 = 8dm³
6000ml = 6 l = 6dm³
28 2 28
Najlepsza Odpowiedź!
  • plkz
  • Początkujący
2010-02-16T18:34:32+01:00
A)
9 dm3 - 9l
3000ml- 3l
4500ml - 4,5l
250ml- 0,25l
34ml - 0,034l
b)
8l - 8000ml
9,5 l - 9500
4dm3 - 4000ml
7,2dm3 - 7200ml
81cm3 - 8100ml
527cm3 - 52700ml
c)
15l-15dm3
3,7l- 3,7dm3
8000cm3- 80dm3
6000ml-6dm3
22 2 22