Odpowiedzi

2010-02-16T18:49:59+01:00
W egipcie- monarchia, najwyższą władze sprawował faraon. W atenach- demokracja, władze sprawowali obywatele. W rzymie- demokracja ale nie do końca. W atenach zgrupowanie ludnowe było w określonym czasie a w rzymie kiedy była potrzeba i ustawy były przygotowywane przez urzędników a obywatele tylko zatwierdzali te odpowiedzi. A w atenach każdy obywatel mógł przedstawić swoją propozycje.
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T18:50:55+01:00
Egipt [ forma rządów} despotyczna

kto sprawował władze faraon




rzym[ forma rządów] republika


kto sprawował władze sanat, cesarz



ateny [ forma rządów] demokracja



kto sprawował władze obywatele
19 3 19