Uzupełnij brakujace informacje:
46 dzień roku
7 tydzień roku
15 lutego
czwartek <<< .....to jest przykład<--------------

.........dzień roku
.........tydzień roku
29 lutego
..............

70 dzień roku
.......tydzień roku
.............
.............

jak dla mnie to troszke dużo obliczania ale za to dużo punktów :)
wiecej sie nie da

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-13T16:32:57+02:00
1) 60 dzień roku
9 tydzień roku
29 lutego
czwartek
2)70 dzień roku
10 tydzień
10 marca
niedziela
2009-10-13T16:53:27+02:00
Bedę pisać zgodnie ze wstawianiem:
1. 60 dzień roku
2. 9 tydzien
3. niedziela
4. 11 tydzień
5. 11 marzec
6. środa