Odpowiedzi

2010-02-16T18:35:52+01:00
Herb miasta Olecko:
Jest to czerwony zamek ( ma 3 wieże ) na szarym tle. Przed zamkiem jest narysowany tak jakby malutki herb ( jest on podzielony na pół, jedną połowę wypełnia czarno- biała kratka, a na drugiej połowie jest 1/2 czerwonego orła).

Mam nadzieję że pomogłam, pozdrawiam :)
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T18:36:20+01:00
Na herbie miasta Olecko widnieje zamek z trzema basztami. Budowla jest czerwona, dachy wiez niebieskie, a czubki baszt zólte. Na wiezy w srodku sa dwa okna, a po bokach jedno okno. Na zamku jest tak jakby drugi herb, który z lewej strony przedctawia czerwonego z zóltymi szponami i dziobem orla. NAtomiast po prawej stronie znajduja sie 4 kwadraty. Pierwszy od lewej jest czaeny, a potem bialy. Na dole jest na odwrót.
;)
2 3 2