Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T18:35:19+01:00
Ogłoszenie

Urząd Miasta /miasto/ pragnie zawiadomić mieszkańców o uroczystym otwarciu nowo wybudowanej obwodnicy miejskiej. Uroczystość odbędzie się w /miejsce/ w dn. 31.03.2010, o godzinie 14.

Urząd Miasta /miasto/

1 4 1
2010-02-16T18:48:25+01:00
Ogłoszenie


Urzad Miasta Gniezna uprzejmie informuje, że dnia 15.02.2010 została otwarta obwodnica.Bardzo dziękujemy osobom które braly w tym projekcie udzial.

Z powazaniem Urzad Miasts.!