Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T18:36:11+01:00
25 i 1/2cmx2=51cm²
51cm²:8,5cm=6cm
Odp.: Długość podstawy tego trójkąta wynosi 6cm.

Liczę na naj!.:***
2010-02-16T18:37:55+01:00
P=25 i 1/2=51/2
h=8,5

P=1/2* a * h
2P=a*h
a=2P/h
a=(2*51/2)/8,5=(102/2)/8,5=
=51/8,5
a=6 :)
2010-02-16T18:54:46+01:00
P=1/2 a *h

P=25,5 cm²
h= 8,5 cm

25,5cm²=1/2 *8,5 h cm
25,5 cm²=4,25 h cm|:4,25
h=6 cm

w pore zczailam sie ze zapomnialam o 1/2 :D