1.Co znaczy być świadkiem Chrystusa we współczesnym świecie ?
2.Jakie wydarzenie miało miejsce w dniu Pięćdziesięcioletnicy ?
3.Podaj definicję słowa "Kościół"
4.We trzech zdaniach napisz dlaczego Bóg zbawia we wspólnocie ?
Uwaga mają być krótkie!

3

Odpowiedzi

2010-02-16T18:39:25+01:00
1) Nie bać się Boga, wyznawać go.
2) Dzień zesłania Ducha Świętego
3) Ogół ludzi którzy umacniają się w wierze poprzez udział w różnego rodzaju eucharystiach.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T18:39:51+01:00
1.To znaczy świadczyć o wierze. Przekazywać naukę Jezusa i kochać Go.
2. Zesłanie Ducha Świętego.
3. Kościół to wspólnota ludzi wierzących.
4. Bóg zbawia we wspólnocie ponieważ modlitwa wielu ludzi jest "silniejsza" niż pojedynczej osoby. Bóg powiedział poza tym że pojawia się wszędzie tam gdzie zebrały się przynajmniej 3 osoby aby się modlić. Bóg także bardzo się cieszy z tego iż ludzie chcą dzielić się swoją wiarą i dlatego zbawia ludzi we wspólnocie.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T19:49:13+01:00
1 to znaczy wyznwawac jego wiare.
2. zstąpił duch SW
3. Wielu ludzi dzisiaj uważa, że Kościół to budynek. Nie jest to biblijne znaczenie Kościoła. Słowo „Kościół” pochodzi od greckiego słowa „Ecclesia”, które oznacza „zgromadzenie” lub określa „ludzi powołanych”. Pierwsze znaczenie słowa „Kościół” nie dotyczyło budynku, ale ludzi. Jak na ironię, ludzie, których spytasz, z jakiego są kościoła, zazwyczaj mówią, że są z Kościoła Baptystycznego, Metodystycznego lub wymieniają inną denominację. Często odwołują się do denominacji lub do budynku. Przeczytaj List św. Pawła do Rzymian 16:5: „Pozdrówcie także Kościół, który się zbiera w ich domu...” Paweł odwołuje się do Kościoła, który zbiera się w ich domu, nie do Kościoła jako budynku, ale do ciała wierzących.
4.bóg zbawia we wspolnocie poniewaz kocha wszystkich ludzi , chce zeby czuli ze sa dziecmi bozymi oraz ze maja kogos na kim mogą polegać
1 1 1