Heeej ;D
mam 4 zadań z matematyki. pomożecie ?

zad1 .
Na kółku matematycznym uczniowie skleili z kartonu " matematyczne bombki" na świąteczną choinkę. Ola wykonała bombke w kształcie sześcianu o krawędzi 3 cm. Ile cyntymetrów kwadratowych kolorowego papieru potrzeba na oklejenie tej ozdoby ? Pomiń powierzchnię tych zakładek, potrzybnych do sklejenia.


Zad.2
Metr kwadratowy blachy dachowej kosztuje 19 zł. Oblicz, ile kosztuje blacha potrzebna na pokrycie całego dachu tego budynku. Pomiń w obliczeniach blachę zużytą na zakładki.


Zad.3
Ile waży blacha na pokrycie jednej połaci tego dachu jeśli jej 1 metr kwadratowy waży 5,5 kg.


Zad. 4
Pierwsza lekcja rozpoczyna się o 8.15 . Poranne umucie, ubieranie i jedzenie śniadanie zajmują Karolowi pół godz., droga do szkoły - kwandras .O której godzinie Karol powinien wstać, aby zdążyć do szkoły na 5 minut przed rozpoczęciem lekcji?


Jak moglibyście to obliczenia mi są potrzebne ! ;))

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T18:45:13+01:00
3cm*3cm=9cm2 - jedna sciana
9cm2* 6=54 cm2
odp. na wykonanie bombki zurzyła 54 cm2 papieru


zad4)
8.15 - (30 min+15 min)=8.15-45 min= 7,30

7.30 - 5 min= 7,25
odp. powinienn wstac o 7,25
2010-02-16T18:45:36+01:00
Do zad 1
jeslij to chodzi o pole szescianu to trzeba 3×6=18cm²