Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T18:39:02+01:00
824,5:97
należy przesunąć przecinek w 824,5 tak aby wyszła liczba bez przecinka(w tym przypadku raz), i dopisać tyle zer w 97 ile razy przesunęłaś/przesunąłeś przecinek w 824,5 . Czyli wyjdzie 8245:970 [i dzielisz normalnie]
w tym przypadku:
7546:3,08 (754600:308)
tak samo

najj.. :P ?
2010-02-16T18:40:31+01:00
Wiesz co to w tym pierwszym to jest 8,5 a najłatwiej to policzysz pisemnie jak masz 824,5 to najpierw podziej 824 a pózniej reszte.... a w drugim to będzie 2450 i też policz tak samo....najpierw weż 7546 podziel a pózniej resztę....Wiesz coo jak masz takie pitagorasy to tam na pewno będzie wytłumaczone.