Odpowiedzi

  • abc9
  • Początkujący
2010-02-16T18:44:21+01:00
Orliczka
Długosz królewski- chroniony
Pióropusznik strusi- chroniony
Paprotka zwyczajna- chroniony
Salwinia pływająca- chroniony
Podrzeń żebrowiec- chroniony
Podrzeń
Niekropień właściwy
Diksonia antarktyczna
Gałuszka kulecznica- chroniony
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T18:51:54+01:00
-Adiantum,
-Dawalia
-Nefrolepis wysoki
-Nefrolepis sercolistny
-Blechnum podrzeń garbaty
-Paprotnik sierpowaty
-Pelea okrągłolistna - ciemnotka
-Flebodium złociste - paprotka złocista
-Zanokcica gniazdowa
-Paprotka zwyczajna
-Długosz królewski
-Salwinia pływająca
-Paproć drzewiasta