Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T18:37:59+01:00
M. dwoje dzieci
D. dwojga dzieci
C. dwojgu dzieci
B. dwoje dzieci
N. (z) dwojgiem dzieci
Msc. (o) dwojgu dzieci
W. dwoje dzieci!
30 3 30
2010-02-16T18:39:22+01:00
M. dwoje dzieci
D. dwojga dzieci
C. dwojgu dzieci
B. dwoje dzieci
N. dwojgiem dzieci
Msc. dwojgu dzieci
W. dwoje dzieci
16 3 16
ciągle te dzieci dzieci też sie odmieniają
2010-02-16T18:41:43+01:00
MIANOWNIK -DWOJE DZIECI
DOPEŁNIACZ -DWOJGA DZIECI
CELOWNIK- DWOJGU DZIECIOM
BIERNIK- DWOJE DZIECI
NARZĘDNIK- Z DWOJGIEM DZIECI
MIEJSCOWNIK -O DWOJGU DZIECIACH
WOŁACZ -DWOJE DZIECI
16 4 16