Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T18:46:32+01:00
1. żaba
2. wodny
3.pączkowanie
4. glony
5. ikra
6.------
7.salamandry
8. pędrak lub czerw
2010-02-16T18:47:58+01:00
1Żaba
2zatoczek pospolity lub rogowy
3Pączkowanie
4czerwony kawior otrzymujemy z ryb łososiowatych, a czarny z jesiotrowatych -
5
6Dafnia
7Salamandra Plamista
8.pędrak
LIczę na naj:))
2010-02-16T18:51:08+01:00
2. zatoczek rogowy
3stułbia rozmnaza się plciowo i bezplciowo
5.