Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T18:43:18+01:00
X+y=13
31=10x+y-27

x=13-y
31=130-10y+y-27

x=13-y
9y=72

x=13-y
y=8

x=5
y=8
10x+y=58

Tą liczbą jest 58
2010-02-16T18:45:30+01:00
X - liczba dziesiatek
y - liczba jednosci

x+y=13
10y+x=10x+y-27

x=13-y
10y+x=10x+y-27

10y+13-y=10(13-y)+y-27
9y+13=130-10y+y-27
9y+13=103-9y
9y+9y=103-13
18y=90/:18
y=5

x=13-y
x=8

Ta liczba to 85.
Pozdrawiam ;))