Odpowiedzi

2010-02-16T18:44:18+01:00
M. szkoła
D. szkoły
C. szkole
B.szkołę
N szkołą
msc. szkole
w. szkoło

temat: szkoł oboczności; ł na l
2010-02-16T18:46:53+01:00
M.szkoła
D.szkoły
C.szkole
B.szkołę
N.szkołą
Ms.szkole
w.szkoło
temat: szkoł-
oboczności: ł na l
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T18:47:12+01:00
Napisze ci tą odmiane przez przypadki
M.szkoła
D.szkoły
C.szkole
B.szkołę
N. ze szkołą
Msc.o szkole
W. o szkoło !
a teraz liczba mnoga ; pp.
M. szkoły
D.szkołom
C.szkół
B.szkoły
N. ze szkołami
Msc. o szkołach
W. o szkoły !
a teraz tak:
temat: szkoł-
obocznośći: ł na l