Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T18:49:31+01:00
6,5% z 24=1,56
2/5% z 20=8
8% z 2000=160
150% z 0,44=0,66
4,8% z 36=1,728
81 i 9/11% z 3003=tego nie wiem
125% z 200=250
Myślę, że pomogłam!.:*****
1 5 1
2010-02-16T18:49:41+01:00
6,5% z 24 =1,56
dwie piąte % z 20 = 2/25 (jeżeli to jest 2/5 procentA , a jeśli 2/5 w znaczeniu 40% to 8)
8% z 2000=160
150% z0,44=0,66
4,8% z 36=1,728
81 i dziewięć jedenastych % z 3003=2457
125% z 200=250
1 1 1