Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T18:47:27+01:00
Tlen jest tak wazny dla organizmow poniewaz bez niego wiekszosc cykli wyciowych nie miala by po prostu miejsca.
2010-02-16T18:47:57+01:00
Bo wszystkie organizmy zbudowane sa z komorek, ktore w wiekszosci do tego aby zyc uzywaja tlenu w procesie oddychania komorkowego
1 3 1
2010-02-16T18:49:33+01:00
Tlen potrzebny poniewaz czlowiek nie potrafi zeyc bez tlenu a tak wogole na tlenie praktycznie czlowiek nie umi zyc i inne stworzenia
XD
1 1 1