Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Kaze
  • Początkujący
2010-02-16T18:48:21+01:00
1/2*6*6=18-pole
18/4=4,5- obwód
1 5 1
2010-02-16T18:51:58+01:00
  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T19:00:34+01:00
Przekątna kwadratu to a pierwiastków z 2, gdzie a to długość boku kwadratu. Gdy a pierwiastków z 2 = pierwiastek z 6, to a=pierwiastek z 3. Więc obwód kwadratu to 4*pierwiastek z 3 = 4 pierwiastki z 3. Pole to długość boku podniesiona do kwadratu, czyli pierwiastek z 3*pierwiastek z 3=3
1 5 1