Odpowiedzi

2010-02-16T18:48:11+01:00
A]d=a√2
a√2=3√2cm
a=3cm= bok kwadratu
pole=a²=3²=9cm²

b]a√2=10cm
a=5√2cm=bok kwadratu
pole=a²=(5√2)²=50cm²
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T18:49:15+01:00
Przekątna to a√2
a to bok

a) a√2 = 3√2 /:√2
a = 3
P = 9 cm²

b) a√2 = 10 / :√2
a = 10/√2
a = 10√2/2
a = 5√2
P = 50 cm²
  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T18:55:10+01:00
A)Przekątna w kwadracie ma długość a pierwistków z 2, gdzie a to długość boku, więc, gdy przekątna = 3 pierwiastki z 2
to bok a=3
P=3*3=9
b)Tak samo:
a pierwiastków z 2=10
a=5 pierwiastków z 2
P=5 pierwiastków z 2*5 pierwiastków z 2=50