Napisz e-mail do jednej z osób:Alice, Phil lub Craig. Napisz o your family, your town/city, your pet, your interests. Prosił bym żeby było to napisane słowami znanymi przez początkującego gdyż chdze do gorszej grupy w 1 klasie i dopiero we wrześniu zaczełem nauke języka. Z góry dziękuje.

2

Odpowiedzi

2010-02-16T19:12:22+01:00
Hello alice!

My name is name sarah. I and my family live in warsaw . It very beautiful and big city. We inhabit in center apartment. My pet dog calls Duu .I interests ski.

answer soon SARAC
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T19:12:43+01:00
Hi Phil,
I'm writting, because I want tell you something abaout me.
My name is .......(twoje imię) . I'm 13(ile masz lat tu wpisz na przykład 13). My father's name is .......(imię twojego taty) and my mather's name is(imię mamy). We live in (nazwa miasta w którym mieszkasz). My pet called (imię twojego pupilka np. psa kota czy coś tam). I'm interested in computer, cars and animals.

See you soon, (twoje imię)


Mam nadzieję, że pomogłem i liczę na naj ;)

To jest pisanie własnoręcznie a nie z translatora więc jeśli będziesz chciał to przetłumaczyć w słowniku elektrycznym mogą wyjść głupoty, pozdrawiam.