Odpowiedzi

2010-02-16T18:59:08+01:00
Krótkie: podanie, zaproszenie, dedykacja, ogłoszenie, kartka pocztowa, podziękowanie, pamiętnik, kartka pocztowa, zawiadomienie.
długie: (myślałam że charakterystyka, opis, list są dłuższe ale nie wiem) esej, recenzja, wywiad, artykuł, opowiadanie
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T19:00:33+01:00
Dialog, rozprawka,monolog,instrukcja, zaporoszenie,notatka,dedykacja, wywiad
2010-02-16T19:01:36+01:00
Krótkie opowiadanie, podziekowanie, kartka pocztowa,dedykacja, ogłoszenie, reklama, notatka, recenzaja, zawiadomienie zaproszenie, esej, rozprawka, fraszka

dlugie basn, mit, legenda, nowela, bajka, ballada
1 5 1