Odpowiedzi

2010-02-16T18:54:31+01:00
A) Zamień na hektary:
0,02 km²= 2ha
135ha= 135ha
b) Zamień na ary:
0,5km²= 5000a
470m²= 4,7 a
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T18:55:43+01:00
A)0,02 km²=2ha
135ha=135ha
Jeśli chodziło ci tutaj o ary to tak jest: 135a=1,35ha

b)0,5km²=5000a
470m²=4,7a
2010-02-16T18:55:56+01:00
A) Hektary :
0,02 km²= 2 ha
135ha= 135 ha
b) Ary :
0,5km²= 5000 (ary)
470m²= 4.7 (ary)