Odpowiedzi

2010-02-16T18:54:29+01:00
Drodzy Rodzice!

To ja.........(imię dziecka). Jestam w domu dziecka... robimy różne zabawy i gry... Ale bardzo za wami tąsknię :(

Kocham was ;)
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T19:00:13+01:00
Hej spróbuje pomóc ;)

Kochani Rodzice!

Piszę do was ponieważ chciałabym was o coś poprosić...W domu dziecka nie czuje się najlepiej...Ale jeśli nie moge wrócić do domu ponieważ...(np.) nie ma pieniędzy na utrzymanie mnie ponieważ nie możecie znaleźć pracy to prosze was tylko o jedno . Odwiedźcie mnie w domu dziecka..bardzo za wami tęsknie i chciałabym się z wami chociaż zobaczyć. Proszę zastanówcie się nad tym .. to jest mi potrzebne..Chciałabym się z wami często widywać.Proszę was o to .

Patrycja.
1 5 1