Aby upiec ciasto w dużej foremce , potrzeba 6 jaj, 2¼ szklanki cukru oraz 1½ szklanki mąki. Do upieczenia tego ciasta ww małej foremce potrzeba 1 szklankę mąki.Ile potrzeba pozostałych składników?
odp będzie brzmiała 4 jaja , 1,5 szklanki cukru
lecz mnie chodzi o działanie i rozwiązanie krok po kroku tego zadania!!


Bardzo ważne potrzebne na dziś!!

2

Odpowiedzi

2010-02-16T18:57:43+01:00
1,5- duża porcja
1- mała porcja

1,5:x=1
x=1,5

6:1,5=4 - jajka
2¼ :1,5=1,5 - cukier
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T18:58:44+01:00
Czyli tak
1,5÷1=1,5 tyle razy zmniejszają się składniki
6÷1,5=4
2¼÷1,5=1,5
odp do ciasta z małej formy potrzeba 4jaja i 1,5 szklanki cukru
czekam na max pkt
2 4 2