Odpowiedzi

2010-02-16T18:55:01+01:00
Ogłoszenie!
sprzedam rower "damka" w bardzo dobrym stanie
kontakt pod numerem 666-666-666
dzwonić po godzinie 18:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T19:00:55+01:00
Uwag,Uwaga!!!
28 lutego 2010 roku w naszej szkole odbędzie się dyskoteka. Trwać będzie od 16.00 do 21.00.

Zapewniamy niesamowite atrakcje w postaci konkursów ze świetnymi nagrodami i super zabawę. Zapraszamy również do naszego szkolnego sklepiku.
organizatorzy:
klasa 3a i wychowawczyni