Odpowiedzi

2010-02-16T18:58:28+01:00
1.sarny ,borsuki,tchórze
2.mordki,jelenie
;P
15 2 15
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T19:17:42+01:00
1. Lasy Iglaste:
* Łoś
* Łasica
* Gronostaje
* Wiewiórki
* Rosomaki
* Borsuki
* Rysie
* Lisy
* Wilki,
* Niedźwiedzie,
* Renifery,
* Sikory,
* Jemiołuszki,
* Głuszce,
* Krogulce,
* Jastrzębie
* Owady spokrewnione z osami i pszczołami.

2 Lasy mieszane

a) Ściółka: roztocze, ślimaki, żaby, jaszczurki, krety, jeże, ryjówki.

b) Runo leśne: myszy, nornice.

c) Ssaki: jelenie, sarny, łosie, żubry, wilki, rysie, lisy, żbiki, dziki, zające.

d) Ptaki: kosy, rudziki, drozdy, dzięcioły, zięby.
24 4 24