Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T19:26:33+01:00
<TABLE BORDER="1">
<TR><TD><B>Państwo </B></TD><TD><B>Stolica</B></TD></TR>
<TR><TD>Polska</TD><TD>Warszawa</TD></TR>
<TR><TD>Francja</TD><TD>Paryż</TD></TR>
<TR><TD>Dania</TD><TD>Kopenhaga</TD></TR> cos takiego
2010-02-16T20:51:43+01:00
<table>
<tr>
<th>11</th>
<th>12</th>
<th>13</th>
</tr>
<tr>
<td>21</td>
<td>22</td>
<td>23</td>
</tr>
<tr>
<td>31</td>
<td>32</td>
<td>33</td>
</tr>
</table>